14. tammikuuta 2011

Muutto + paluulento

lupaan laittaa joulusta ja uudesta vuodesta postausta sunnuntaina.

mutta joo, nyt olis perheen vaihdon aika. tai siis huomenna. huone on tyhjä (läppärii ja pyjamaa lukuunottamatta) ja kamat kasassa. huomenna sitten tenniksen jälkeen tulee seuraavat hostvanhemmat hakemaa mua.

kai tässä on vähän outo olo, kun tähän asti oon asunu tän perheen luona ja tosi hyvin on mennyt ja kivaa ollut. perhe on ollut supermukava enkä oikeen malttais häipyy. tänäänki ku selvis että rebecca ausseista ei tuukkaa viikon päästä. tai siis oikeestaan se ei tuu ollenkaa.


mä en tajuu miten mulle on kertyny noin paljo tavaraa. siis oikeesti, mulla oli ehkä kolmannes tosta määrästä ku tulin tänne. ja yks noista neljästä muovikorista on aivan täynnä kirjoja ja muutama leffakin siellä on. että jees.

ja niille tosiaan joita kiinnostaa ja jotka ei vielä tiedä, mä lennän takaisin suomeen näillä näkymin 12. heinäkuuta (tiistai), mutta suomen puolella tavotettavissa mä oon vasta 18. päivä, sillä siihen asti mun kalenteri on aivan täynnä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti